Opis
Na opinię gościa hotelu w temacie jego pobytu w określonym miejscu zazwyczaj składa się ocena sprawności, kultury i zaradności obsługi, lokalizacji, standardu, kosztów, dodatkowo proponowanych atrakcji, ale również panującej czystości, która zapewne gdyby zrobić ranking najistotniejszych kwestii podczas pierwszego wrażenia, z pewnością znalazłaby się w pierwszej trójce.

Oferta utrzymania czystości w obiektach hotelowych obejmuje:
- codzienne dbanie i czystość pokoi hotelowych z zachowaniem pełnej dyskrecji
- utrzymanie czystości terenów przynależnych do hotelu
- pielęgnacja hotelowych terenów zielonych,
- okresowe prace konserwacyjne realizowane zgodnie z przyjętym harmonogramem czyszczenia obiektu
- kontrola i utrzymanie odpowiednich stanów magazynowych środków higienicznych
Dlaczego czystość to istotna część wizerunku hotelu?
No więc, wyobraź sobie, że jako kompletny łasuch otrzymujesz cukierka w pięknym, ozdobnym opakowaniu. Otwierasz je, a tam znajdujesz mieniące się pazłotko. Jesteś podekscytowany tym, co zastaniesz w środku. Wyobrażasz sobie przeróżne smaki, których oczekujesz posmakować i które być może pozytywnie Cię zaskoczą. Tymczasem zamiast pysznej czekoladki, widzisz starego czekoladopodobnego cukierka z białym nalotem. Przez narastający apetyt i potem nagłe rozczarowanie, jesteś wyjątkowo zły zawiedziony i zdemotywowany. Podobnie jest, kiedy do hotelu przychodzi gość i jest wspaniale obsłużony, zadowolony z ceny, miejsca itd., ale wchodząc w głąb budynku i ostatecznie pokoju widzi absolutny rozgardiasz, brud i efekt zaniedbania. W tym momencie wszystkie ogromne plusy, których wcześniej doświadczył, nie mają już znaczenia.
Czyste pokoje hotelowe i przestrzeń ogólnodostępna to podstawa. Niemniej jednak dopiero w połączeniu ze zorganizowaną częścią zewnętrzną budynku możemy osiągnąć spójną całość, która tworzy pozytywny wizerunek. Zadbany teren otaczający hotel to pierwsze, co widzimy przybywając na miejsce. Schludne wejście główne, czysty parking, zadbana elewacja budynku, zorganizowana roślinność otaczająca front (i nie tylko). Warto postarać się, aby ten efekt był jak najlepszy.
Porządek wewnątrz i na zewnątrz hotelu przez cały rok
Zadowolony gość, to zadbany gość. Dotyczy to również drobnych przyjemności dla jego oka. Przemyślane kompozycje kwiatów w recepcji, poczekalni, korytarzu czy pokojach, pościel ułożona w szczególny, kreatywny sposób, karteczka powitalna czekająca na stole… Te wszystkie szczegóły, choć mogą wydawać się nieistotne, mają ogromny wpływ na postrzeganie całego hotelu, a zatem też na jego ocenę, która w obecnych czasach jest na wagę złota. Hotel, niczym maszyna, działa poprawnie i przynosi korzyści dopiero wtedy, gdy wszystkie jego trybiki są całkowicie sprawne. Wiąże się to z nieustannym dbaniem o liczne kwestie, w tym czystość właśnie. Aby utrzymać najwyższy jej poziom, warto wejść we współpracę z doświadczoną firmą sprzątającą taką, jak Akmar. W razie jakichkolwiek pytań i chęci poznania większej ilości szczegółów, zapraszamy do kontaktu kom:
605 199 240
89 535 20 46